- Jesteś tutaj:
- Home
W zakładce „ Pliki do pobrania” zamieszczono procedury, zasady pracy i wytyczne dotyczące funkcjonowania Ośrodka w czasie pandemii COVID -19 .
Nauczycieli, wychowawców , rodziców , opiekunów proszę o zapoznanie się z niniejszymi dokumentami.
Bartłomiej Maternicki
Komunikat dla Pracowników i Rodziców Ośrodka dotyczący funkcjonowania administracji w czasie stanu epidemicznego COVID -19. Na czas trwania epidemii ogranicza się do niezbędnego minimum osobiste kontakty pracowników i rodziców z dyrekcją Ośrodka i pracownikami administracyjnymi Ośrodka. Informujemy, że płatność za wyżywienie należy wpłacać przelewem na konto Ośrodka numer : 70 1030 1247 0000 0000 8722 6042. W tytule przelewu prosimy napisać: imię i nazwisko z dopiskiem opłata za wyżywienie. Bezwzględnie zabrania się wchodzenia na teren kuchni Ośrodka osobom nieupoważnionym. W razie konieczności osobistej rozmowy należy telefonicznie skontaktować się z wybranym pracownikiem i uzgodnić dzień i godzinę spotkania.
1. W sprawach wymagających decyzji dyrektora, sprawach organizacyjnych, sprawach związanych z dokumentacją kadrową lub archiwalną, administracyjną
Sekretariat Ośrodka tel. 61-8126737
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
2. W sprawach wymagających decyzji wice dyrektora, sprawach organizacyjnych dot. szkół , sprawach związanych z dokumentacją szkolną
Sekretariat Szkoły Podstawowej tel. 61 8126 505 w 114
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sekretariat Szkół Ponadpodstawowych tel. 61 8126 505 w 113
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
3. W sprawach dotyczących rewalidacji, rehabilitacji, zajęć specjalistycznych Tel. 61 8126 505 w 127
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
4. W sprawach dotyczących internatu Tel. 61 8126 505 w 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
5. W sprawach dotyczących finansów Ośrodka Tel. 61 8126 505 w 121
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. Sprawy kadrowe i płacowe Tel. 61 8126 505 w 120
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
7. W sprawach wyżywienia, meldunku wychowanków, zaświadczeń dot. przewozów i pobytu w internacie Tel. 61 8126 505 w 125
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
8. Zamawianie posiłków, inne sprawy dotyczące gospodarki magazynowej Tel. 61 8126 505 w 126
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
9. Spawy komputerowe Tel. 61 8126 505 w 160
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
10. Sprawy Parku Orientacji Przestrzennej tel. 61 8126 505 w 160
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
11. Kuchnia : Tel. 61 8126 505 w. 135
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
12. Świetlica NR.1 tel. 61 8126 505 w 132
Świetlica NR 2 tel. 61 8126 505 w 142
Świetlica NR 3 tel. 61 8126 505 w 129
13. W sprawach dotyczących WWRD Tel. 61 8126 505 w. 134
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
14. W sprawach dotyczących zespołu psychologiczno-pedagogicznego i doradztwa zawodowego Tel. 61 8126 505 w. 119
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tel. 61 8126 505 w. 133
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
15. Biblioteka Tel. 61 8126 505 w. 136
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach, dementuje informację na temat likwidacji Parku Orientacji Przestrzennej. Wszelkie informację dotyczące Parku Orientacji Przestrzennej dostępne są na stronie Starostwa Powiatowego w Poznaniu https://powiat.poznan.pl/ oraz na stronie internetowej naszego Ośrodka. https://www.niewidomi.edu.pl/
Drodzy rodzice, mili uczniowie.
Już niedługo rozpoczynamy rok szkolny 2020/2021. Przekazujemy informacje związane z rozpoczęciem roku szkolnego:
a) Rozpoczęcie roku szkolnego 2020/2021 odbędzie się 1 września o godzinie 12.00 spotkaniem uczniów z wychowawcami klas w poszczególnych salach.
b) Przyjazd dzieci do internatu możliwy jest we wtorek 1 września 2020r. od godz. 8.00.
c) Spotkanie rodziców z Dyrekcją Ośrodka odbędzie się w nowej sali gimnastycznej o godz. 12.00 (wejście do sali dla rodziców będzie możliwe od strony Parku Orientacji Przestrzennej).
d) Po zebraniu z Dyrekcją rodzice uczniów rozpoczynających naukę w Ośrodku zostają na sali gimnastycznej i oczekują na przybycie wychowawców klas (uczniowie przekazani są przez wychowawcę pod opiekę wychowawców internatu lub grupy świetlicowej). Po spotkaniu wychowawca klasy odbiera ucznia ze świetlicy szkolnej i przekazuje pod opiekę rodzicowi na nowej sali gimnastycznej.
e) Rodziców w czasie pobytu w Ośrodku obowiązuje nakaz zakrywania nosa i ust oraz dezynfekcja rąk.
f) W związku z pandemią koronawirusa do odwołania zakazuje się przywożenia przez uczniów maskotek i zabawek.
g) Procedura zwrotu podręczników i książek do biblioteki szkolnej czasie trakcie epidemii COVID-19 wygląda następująco:
1. Zwracane podręczniki i książki powinny być zapakowane, najlepiej w foliową reklamówkę, papier lub karton.
2. Do podręczników i książek powinna być dołączona kartka z następującymi informacjami:
a) Imię i nazwisko ucznia
b) Data zwrotu podręczników i książek
c) Spis, wykaz zwracanych podręczników i książek wraz z numerem bibliotecznym.
3. Podręczniki i książki składowane będą w wyznaczonych w portierni miejscach, a następnie odbędą kwarantannę.
4. Po okresie kwarantanny podręczniki i książki zostaną zwrócone do biblioteki.
Do zobaczenia!